پاسخ به پرسش‌های متداول

 آیا خرید حضوری برای مشتریان ممکن است؟

از آنجایی که چیزمیزا یک فروشگاه اینترنتی است، لذا خرید و تحویل سفارش تنها از طریق سایت و اپلیکیشن امکان ‌پذیر می باشد. لطفا از مراجعه حضوری جهت خرید و تحویل کالا خوداری نمایید.

در چه ساعاتی میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟

سفارش کالا در تمامی روزهای سال به صورت ۲۴ ساعته امکان پذیر می باشد و ارسال سفارش در روز کاری بعد از ثبت نهایی سفارش انجام خواهد شد.

آیا کالاهای موجود در چیزمیزا گارانتی دارند؟

بسته به نوع کالا گارانتی ها نیز متفاوت است. در صفحه مخصوص هر محصول نوع گارانتی آن ذکر شده است. برخی از کالاها ممکن است هیچگونه گارانتی نداشته باشند اما تمامی محصولات مشمول بازگشت ۷ روزه کالا تحت شرایط معین خواهند شد.

چه محصولاتی را میتوانم سفارش دهم؟

تمامی محصولاتی که در سایت با عنوان موجود نمایش داده شده و برای آنها قیمت تعیین شده است و همچنین ممکن است بعضی کالاها به دلیل محدود بودن به صورت پیش فروش عرضه گردند، قابل سفارش خواهند بود.

 قیمت محصولات در چیزمیزا در مقایسه با سایر فروشگاه ها چگونه است؟

فروشگاه چیزمیزا همواره سعی در ارائه محصولات با مناسب ترین قیمت دارد. قیمت محصولات در این فروشگاه بسیار رقابتی و در مقایسه با سایر فروشگاه ها بسیار مناسب است. ضمن اینکه گاهی برخی از محصولات در شرایط ویژه به فروش میرسند که قیمت آنها بسیار پایین تر از قیمت بازار است.

سفارش مورد نظر چه زمانی به دست من میرسد؟

سفارش های ثبت شده تا ساعت ۱۸ در روز کاری روز بعد ارسال میشود. بسته به فاصله گیرنده از اصفهانحدود ۳ تا ۵ روزکاری از زمان ارسال، کالا به دست مشتری میرسد. سفارش های ثبت شده برای شهر اصفهان نیز نیز در همان روز توسط پیک یا اسنپ ارسال و به دست مشتری خواهد رسید.

 آیا میتوانم چند محصول را به صورت همزمان سفارش دهم؟

بله، شما میتوانید از یک محصول به تعداد زیاد و یا چند محصول مختلف را به صورت همزمان سفارش دهید.

پس از ثبت سفارش، مبلغ مورد نظر را چگونه پرداخت کنم؟

پرداخت هزینه سفارش به چندین روش ممکن است :

۱ – پس از ثبت سفارش به درگاه بانکی متصل شده و از طریق شماره کارت بانکی و رمز عبور مبلغ سفارش پرداخت خواهد شد.

۲ – پس از اتمام ثبت سفارش، میتوان با واریز وجه به شماره کارت 5041721071563101 بانک رسالت به نام عباس مظاهری و از طریق ATM و یا همراه بانک و ….، پرداخت را انجام دهید.

۳ – در شهر اصفهان نیز میتوان پس از تحویل کالا پرداخت را بصورت نقدی به پیک موتوی انجام داد. لازم به ذکر است این روش پرداخت فقط در محدوده شهر اصفهان ممکن بوده و فعلا در سایر شهرها مقدور نیست و همچنین ارسال های که توسط اسنپ انجام گیرد شامل پرداخت در محل نخواهند بود.

آیا پس از ثبت قیمت نهایی که در سایت قید شده، باید هزینه دیگری پرداخت کنم؟

بدیهی است که مشتری فقط هزینه کالا و ارسال را میپردازد و در چیزمیزا هزینه های اضافه مانند مالیات بر ارزش افزوده، عوارض و … به مشتری تحمیل نمیشود. ضمن اینکه سفارشات بالاتر از ۲۰۰ هزار تومان، هیچگونه هزینه ای ارسال به آن اضافه نمیشود و ارسال کالا از طریق پست و پیک موتوری، رایگان خواهد بود. اما سفارشات با هزینه کمتر از ۲۰۰ هزار تومان، شامل هزینه ارسال خواهند شد.

چطور از وضعیت سفارش مطلع شوم؟

پس از تکمیل سفارش و تایید همکاران بخش فروش بابت ارسال، سفارشات در نوبت ارسال خواهند رفت.
ارسال روزانه ۱بار از طریق پست انجام میشود. سفارشاتی که تا قبل از ساعت ۱۱ صبح ثبت شوند، در همانروز با پست ارسال میشود. سفارشاتی که در بعد از ساعت ۱۱ صبح و یا در ایام تعطیلی فروشگاه ثبت شوند، به اولین روز کاری موکول شده تا پس از هماهنگی ارسال شود. پس از اینکه سفارش مشتری ارسال شد، با مراجه به صفحه “پیگیری سفارش” و وارد کردن “کد خرید ” میتوان به کد رهگیری مرسوله پستی که در بخش “وضعیت سبد” اضافه شده، دسترسی داشت.
با وارد کردن کد رهگیری در سایت پست، میتوان شرایط دریافت کالا در شهر خود پیگیری کرد.
کلیه مراحل پردازش و ارسال کالا از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

در صورت تکمیل، تغییر یا انصراف سفارش، باید چه مراحلی طی شود؟

برای تکمیل، تغییر یا انصراف سفارش تا قبل از رفتن سفارش در نوبت ارسال میتوان با همکاران بخش پشتیبانی تماس گرفته تا سفارش اصلاح شود. اما پس از اینکه سفارش ارسال شد (در مرحله ارسال یا پس از تحویل کالا) لطفا با بخش گارانتی فروشگاه هماهنگ شود. در صورت انصراف به دلیل وجود ایراد یا مغایرت ، تمامی مبلغ پرداختی بازگشت داده خواهد شد. در غیر این صورت (انصراف از خرید به دلیل غیر فنی) فقط هزینه ارسال به عهده مشتری خواهد بود و هزینه پرداختی کالا به صورت کامل عودت خواهد شد.

در صورت کسر وجه از حساب و تایید نشدن سفارش چه کنم؟

در این شرایط ابتدا باید مطمئن شد مبلغ از حساب کسر شده که این موضوع با دریافت تراکنش های بانکی و یا دریافت SMS پرداخت از طرف بانک مشخص میشود. اگر مبلغ در حساب بانک طرف قرارداد باقی بماند، بین ۲-۳ ساعت تا نهایتا ۷۲ ساعت بعد مبلغ بازگشت داده میشود. اما اگر پس از ثبت سفارش یا پرداخت، SMS تایید برای شما ارسال نشد یا در اولین فرصت در روز کاری با شما تماس گرفته نشد، میتوان با همکاران بخش پشتیبانی موضوع را هماهنگ کرده تا پس از تایید مبلغ دریافت شماره کارت مشتری، مبلغ عودت داده شود.

هزینه های ارسال چطور محاسبه میشود؟

سفارشات بالای ۲۰۰ هزار تومان بصورت رایگان برای سراسر کشور ارسال میشود. اما سفارشات زیر ۲۰۰ هزار تومان طبق تعرفه های هزینه پست اضافه میشود و هزینه های پیک موتوری و اسنپ طبق تعرفه شرکت های مرتبط می باشد.

در صورتی که جواب سوالات خود را اینجا پیدا نکردید، می توانید از قسمت تماس با چیزمیزا سوالات خود را بپرسید.